bokshopping

En och en halv timme kvar innan jag ska gå från jobbet och gå och klippa mig. Det ser jag fram emot.

Helst vill jag inte alls vara på jobbet.

Helst hade jag velat åka in till stan, eller ut till Newtown (Glebe funkar också bra in terms of bokshopping) och shoppa böcker. Men, det hade ju varit pengaförlust både i form av missad inkomst och det faktum att jag skulle vara tvungen att betala för de böcker jag bestämmer mig för att ta hem. Dessutom är jag på en no-book-budget för tillfället. Den kommer att vara till jag har kommit igenom ungefär hälften av böckerna hemma som jag inte läst än. Det är ett trettiotal skulle jag tippa på. Så om femton böcker får jag köpa några fler... Nedan lade jag till länkar till tre av de bästa bokaffärerna i stan. Fast det spelar kankse inte så stor roll för läsare som befinner sig i Europa.

Elizabeth's Bookshops

Gleebooks

Better Read Than Dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0