Jag ogillar min blogg i stresstider

Igår var det onsdag och jag slutade tidigt. Det var skönt. Jag gick och handlade mat och behövde inte trängas med alls mycket folk. Shopping onsdag eftermiddag i fortsättningen för mig.

Sen så gick jag hem och började laga mat. Jag har länge suktat efter en Irländsk köttgryta och äntligen tog jag tag i det. Men det tog en halv evighet att göra. Krångel, krångel och lite mer krångel.

Men riktigt gott blev det. Jag åt två enorma portioner och sen två timmar senare smög jag åt mig några tuggor innan jag satte in maten i kylen.

Jag ser redan fram emot lunch om två timmar.

MEN, eftersom jag spenderade hela eftermiddagen med att slava i köket så hade jag inte tid att plugga som jag hade tänkt. Så idag funderar jag på att gå hem och inte gå till skolan. Jag vill bara vara klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0