sovmorgon varje dag

Jag har blivit en riktig slacker. Idag åkte jag hemifrån kvart över åtta när jag börjar jobba halv nio. Jag var något sen, men det var det ingen som märkte. Jag var förstås inte mycket sen. Kanske 5 min eller så. Det kan de få ta. (Särskilt som jag igår fick bekräftelse på att chefen är väldigt nöjd med mig.)

Problemet är väl mer det att jag inte lyckas ta mig ur sängen förrän runt tjugo i åtta varje morgon. Hjälper inte ett dugg att jag går och lägger mig hyfsat tidigt. Somnade runt elva igår kväll.

Det tycker man borde vara tillräckligt för att hoppa in i duschen runt tjugo över sju. Men nej, varje morgon trycker jag på Snooze knappen fyra gånger.

Jag väntar mig en förbättring från och med tisdag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0