when you call my name Sony Ericsson kan jag inte säga nej

Förra månaden skickade jag 323 sms, varav 157 var till Lucas. Och det var efter vi gjort slut. Smidigt. Jag fick betala mycket. Fast eftersom jag ringer och smsar gratis till Lucas så var det inte det som kostade. Så nu har jag uppgraderat till ett nytt abonnemang. Och så får jag en telefon på köpet. Visserligen är jag nu bunden till Virgin i 24 månader, men det funkar nog ändå.

Det blev en C702. Och för er som inte vet så är det en Sony Ericsson. Jag har alltid kört på Ericsson. Jag hade en kort period då jag hade en Siemens, och det var jobbigt. Så den gjorde jag mig av med så fort jag hade samvete till det. Och nu har jag gått och köpt en ny mobil igen, fastän min gamla bara har lite mer än ett år på nacken. Jag kan ju förstås vänta med att börja använda den nya till den gamla går sönder, men vad är det för kul med det? Konstigt att den bästa telefonen jag någonsin haft kanske blir den jag haft kortast tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0