Telefonen

Nu på morgonen fick jag min nya telefon. Äntligen. Men helt stabil är den inte. Den har som jag misstänkt ingen svensk ordlista. Och det är ju tråkigt. Men den engelska ordlistan låter en inte ens lägga till ord med å ä och ö. Så jag får köra på den franska ordlistan istället och lägga in både engelska och svenska ord.

Jag tyckte ändå det var trevligt med en ny telefon. Så jag förde över kontaker etc och skickade ett sms till systern min. Men sen när jag skulle föra över mitt minneskort fick det vara nog. Den nya telefonen har inte ens plats till ett normalstort minneskort. Jag måste köpa ett nytt minikort. Tack för den Sony Ericsson.

Så jag behåller den gamla ett tag till ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0