Konserter vi minns: Johnossi 7 april 2007

Jag minns ett varmt tivoli i april. Jag var hemma från Australien i några månader och det här var första helgen. Mina systrar hade snöat in sig på Johnossi och även jag hade hunnit lyssna lite under första veckan i Sverige.

Det var dans, musik och svett.

De är bara två i bandet så trummorna var framme vid kanten på scenen. Vi stod närmre sångaren och vi dansade oss svettiga. Man must dance får det fortfarande att rycka i benen på mig. Det är en av låtarna som gör att jag dansar var jag än är. Särskilt tycker jag om att dansa till den när jag väntar på grön gubbe.

Vi blev alla kära i sångaren och var och en kände det som om han tittade på bara på oss. Sen tog han av sig sin tröja inför de sista låtarna. Jag blev besviken på hans bleka pojkkropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0