ingen mobil än

Jag har ännu inte fått någon mobil levererad. Det är lite trist. De sade att det skulle ta en till tre dagar. Idag är det tre. Man får ju hoppas att de kommer idag, annars blir det ju till att ringa och klaga.

I tisdags var det min födelesdag. Den var bra. Jag var lite bakis och det kanske inte var så kul för emelie, men hon var halvdöd hon med. Senare på kvällen gick vi och åt japanskt. Och gick vi hem till Olivia och drack lite boxvin, innan vi gick till Hyde Park och drack upp resten av Stanley, som vinet heter. Det var den billigaste sorten de hade och vi betalade ca 2,5 dollar var.

På lördag ska jag ha Birthday Drinks på en bar i Kings Cross. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0