Det kom (mycket) blod ur Anna!

Här är det 2009. Fint.

Eller helt fint är det inte. Lyckades skada mig själv på foten igår strax innan Sydney klev över i 2009. Vid tolvslaget låg jag i köket med en blödande stortå. Vi hörde fyrverkerierna medan Lin var på telefon med en medical helpline för att ta reda på om jag borde åka till doktorn mitt i natten. Men eftersom det hade slutat blöda och jag inte hade feber sade de istället att jag borde gå till doktorn inom 24 timmar, så nu väntar jag på att klockan ska bli tolv så jag kan gå till doktorn.

Det var kanske inte så jag hade trott att jag skulle spendera tolvslaget, eller nyårsdagen. Jag hade tänkt vara bakis. Det är jag inte, för jag tog en taxi hem så fort som möjligt. Great! Var hemma innan ett.

Det är förstås 2009 i Sverige också. Hoppas det blir ett fint år for alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0