familjen down under

Ja, nu är det inte många timmar kvar till Mamma och Maria kommer hit. Om fem timmar närmare bestämt. De sitter väl på sin sista flygning nu och är sega. När de är här har vi en del planerat. Imorgon ska vi på Sydney Harbour Cruise och senare på kvällen gå på Thai Pothong. På lördag ska vi till Hunter Valley på en ost- och vinprovningstur. Det ska bli fint (om det inte brinner).

Sen har jag planerat frukost på Marrickville Markets på söndag. Sen har vi inga fler konkreta planer i Sydney.

Vi åker också till Queensland i några dagar. Två nätter bor vi i Brisbane, och tre i Noosa. Det kommer att bli riktigt nice tror jag. Sen åker Emelie vidare och jag, Mamma och Maria spenderar fyra-fem dagar till i Sydney, innan de åker hem igen. Jag börjar skolan på måndag nästa vecka, så de får underhålla sig själva litegrann när jag är upptagen. Det klarar de nog.

Nu väntar jag på att det ska bli dags att gå hem, för jag ska hämta nycklarna till lägenheten vi ska hyra här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0