andra bloggar.

Imorgon kväll åker jag till Brisbane. Det ska bli skönt, men jag kan redan nu se hur stressad jag kommer att vara nästa vecka när jag upptäcker hur mycket skolarbete och annat jag egentligen borde göra denna helgen. Jag har planerat in lite läsning, men eftersom jag vet att det förmodligen inte kommer att bli så mycket gjort ändå så har jag inte planerat in något viktigt.

Annars så har jag ägnat större delen av kvällen med att skriva på några andra bloggar. Jag har ju skaffat mig Work Experience för ett marknadsföringsföretag och det är det jag har gjort. Ni kan gå och kolla på www.apamperedlife.com.au och leta upp mina grejer. Just nu är det bara en eller två där, men jag ska skriva minst ett i veckan i typ tio veckor, så om ett tag kan ni nog hitta mer.

Redan nu kan jag känna hur mågna blogginlägg jag kommer att skriva här medan jag försöker skriva de andra. Jag ska också skriva för en kattsida och en hundsida och de är inte så roliga att skriva. En del av er kanske vet att jag inte är särskilt förtjust i hundar överhuvudtaget och då kan ni tänka er hur kul jag kommer att tycka att det är att ägna nästan två timmar i veckan åt researcha och skriva om just sådana djur. (Undrar om hundälskarna som besöker den sidan kommer att märka mitt ogillande.).Det tar nästan två att leta upp något att skriva om, länka och renskriva. Renskrivning är inte något jag brukar ägna mig åt på den här bloggen.

Om ni är katt- eller hundägare/entusiaster får ni gärna tipsa om möjliga bloggämnen. 

Kommentarer
Postat av: camilla

det låter ju faktiskt kul, bortsett från att du inte gillar hundar då... du kan skriva om den nya trenden i usa som härjar bland främst kändisar. så kallade "design dogs", eller blandraser som vi vanliga kallar dom. de tycker att det är hippt att det kan blanda vilka sorter de vill för att "designa" sin egen hund. hur korkat som helst. men kanske nått värt att blogga om... tack för tipset om niklas strömstedtbloggen förrsten, det var ju helt klart läsvärd! kram

2008-09-05 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0