hundägare är galna

vissa av dem iallafall. idag skrev jag på ett blogginlägg för en annan sida om designer hundhalsband. jag gick bara in på tre av alla sidor jag hittade. En säljer halsband med fejkade diamanter, en annan har allt möjligt skräp att köpa till hunden. Typ en barnvagn. Eller hundvagn heter det kanske då. vad ska man med det till? Ska inte hunden få motion när man går ut med den?

Men annars har jag kommit på att jag inte gillar hundar mest för att jag aldrig hade någon nära kontakt med hundar när jag var yngre. Vi hade ingen hund, och inga släktingar och inga kompisar hade hundar. Så kanske inte så konstigt att man inte gillar sånt man inte haft så mycket att göra med.

Och nu undrar kanske vissa varför jag skriver en blogg om hundar när jag inte gillar sådana djur särskilt mycket. Det är för att jag gör praktik på ett marknadsföringsföretag som driver en sajt för en av deras kunder. Jag hade länkat, men den är inte uppladdad än, så vitt jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0