Fågel, fisk eller hamster?

Idag åkte vi på jobbet till Sydney Fish Market för att äta lunch. Jag åt Beer Battered Flathead med Pommes. Det var gott. Men lite fettigt faktiskt. Och så drack vi en hel flarra vin. Så om vi inte jobbar så mycket nu i eftermiddag är det nog ok. Jag hade gärna kollat in tjuvtittat.se som är världens kanske roligaste site. Men jag tenderar att asgarva, särskilt åt den här:


Den hade rubriken - Men först och främst behöver den ett par vingar

Jag skrattade så mycket att jag fick gå till toaletten för att lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: Peder

Hej Anna!

Om du ser detta kan du väl höra av dig.

Jag jobbar på Nyheter24. se och har några frågor.

//[email protected]

2008-11-15 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0