3 tidningar i brevlådan

Idag fick jag senaste Bon hem i brevlådan. Jag trodde att nästa nummer inte skulle komma förrän i början i December så jag hade inte ens börjat längta efter den. En mkt trevlig överraskning i en vecka som mest kommer att vara stressig. Hon har en uppsats kvar att skriva - inte alls klar än. Och fyra blogginlägg till min praktik plus en featureartikel. Sammanlagt blir det ca 4300 ord. Busy busy.

På tal om tidningar som kommer hem i brevlådan fick jag även ABR eller Australian Book Review. Min prenumeration gick ut i slutet av september, något jag hade planerat, men de har skickat två tidningar till en i början av oktober och en till idag, båda med en lapp som sade att "din prenumeration har gått ut, men vi skickar tidningen en sista gång. Förnya annars får du ingen nästa månad!" Ska försöka övertala lucas att köpa den åt mig.

Den sista tidningen vi fick idag var NI - New Internationalist. Den är ok, men väldigt vänstervriden om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0