Vi gick i tjugo minuter för att få lite japanskt

Mmm Chicken Karaage Don till lunch. Mums. Men både jag och lucas var fortfarande lite hungriga så vi gick och åt en Pear, rum and almond tart och en Apple Slice med custard till efterrätt. Oj vilken god lunch det blev.

Jag försökte få Lucas med in i en massa klädaffärer för han har sagt till mig i flera månader att han behöver lite nya skjortor. Men det ville han förstås inte, den tönten. Istället stod vi och tittade på posters i över tjugo minuter. Vår lilla lunchpaus tog två timmar från start till slut. Och sen drack vi te.

Jag köpte en påse miso-soppa på väg hem. En kopp sådan skall avnjutas senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0