FIND REFERENCE

Idag pluggar jag. Litegrann så där på en höft. Det går dåligt. När jag inte gjort något alls klockan tolv gick jag till ett fik för att plugga och äta lunch. Visade sig att jag valt ett cafe där jag inte kände mig bekväm att sitta kvar i flera timmar och jobba. Först trodde jag att jag lyckats hitta ett ebbas i newtown. De hade femtiotalsmöbler och allt. Men sen visade det sig att maten var skitkass och de lyckades hälla vanlig mjölk i mitt kaffe. Hur fel kan det bli? Så istället för att sitta där och plugga gick jag hem. Nu sitter jag och krånglar till allting. Jag väntar på en bra öppningsmening för min kassa uppsats. Jag tror nog att så fort jag börjar skriva så kommer det att gå rätt så hyggligt. Jag testar i huvudet, men alla låter påhittade. Vilket är rätt sant. Det är mer än ett ställe som jag helt sonika har hittat på något och sen gjort en liten notis FIND REFERENCE till mig själv. Väldigt clever.

Ikväll blir det tacomys hos Sandra och Nasrin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0