pluggerlerande, lyxig lunch och allmänt babbel

Jag har bytat till nya bloggen. Spännande.

Idag sitter jag och försöker fixa lite stålar. Jag tänkte att jag skulle gå till mitt försäkringsbolag och claima tillbaka lite pengar från diverse läkarbesök. Men då måste jag ta mig hela vägen in till stan, och det pallar vi inte idag. Istället ska jag nu dricka en kopp te och slappa i ytterligare en timme, innan jag drar mig till skolan för att pluggelera på biblioteket. Eller egentligen bara låna lite böcker som jag redan spanat in från nätet. Jag ska kanske till och med lyxa till det med köpt lunch!!

Nu har jag i detalj planerat 3 av 3 uppsatser som är de enda jag har kvar att fixa. Förutom en novell som redan är halvklar. Jag har tillochmed börjat skriva på en av dem, fast det är hela tre veckor kvar tills jag ska lämna in den.

Jag har gått från att ha varit den mest oplanerade typen jag känner till den som planerar mest. Det är bra när det gäller skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0