Skivor att sakna

Skivor jag saknar och tänker ta mig mig hit nästa gång jag åker hit:

  • Tomas andersson wijs tredje? album - vi är värda så mycket mer
  • sahara hotnights första skiva. den har länge varit min städskiva och jag saknar den när jag dammsuger.
  • Alla kents album som jag har men lämnade hemma. Jag tog bara med mig isola och den är egentligen saras, men säg inte det till henne för då vill hon säkert ha tillbaka den.

Och om jag tänkt igenom det skulle jag säkert komma fler. Fast i en period av desperat fattighet försökte jag sälja en del till roadhouze records. De flesta var för repiga, så de fick jag behålla.

Och om någon snäll syster vill rippa skivorna och skicka dem till mig på email eller över msn hade det ju varit trevligt. Jag vet inte vem som tog hand om skivorna, men den borde skatta sig lycklig eftersom jag numera är rankad som nummer #1 best taste in music i min vänskapskrets på facebook.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag har gått igenom dina skivor och valt ut några fina som jag har lånat. Inte säker på vilka det var.. Men jag tror jag hittade den där Buddy Holly-skivan som jag letat efter i år typ. Om du vill kan jag försöka fixa lite musik till dig. Ibland funkar det, ibland inte. Maila mig vilka du vill ha. PUSS och PS. du är faktiskt den smarta, angående skolan (inte om man jämför med mig men annars ;) puss igen)

2008-03-05 @ 18:05:17
URL: http://shook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0