på torsdag äts det ärtsoppa, på fredag blir det lamm

imorgon jobbar jag från 12 till 21. spännande. Idag sålde jag två par skor. Det var dåligt. Det var nog för att det var fint fint väder och alla töntar som vanligtvis köper skor på fredagar var på stranden istället. Jag rinde till och med till Lucas och frågade om han ville komma och köpa ett par, fast jag tycker att skorna är rätt fula.

Fast det bästa jag gjort denna veckan var att köpa ett par jobb-skor. De är tio gånger skönare att stå upp i en hel dag än de jag hade innan igår. Tänk när jag slutade efter sex timmar och kunde gå hem i helt normal takt, inte invalid-takt som jag brukar.
Fast å andra sidan somnade jag lite för tidigt medan jag låg och lyssnade på "på minuten" med ögonen stängda. Jag vet inte alls hur jag lyckades somna,

På minuten


Idag är det fredag och jag tar ledigt från pluggandet fast jag gjorde det i onsdags också, jag dricker rödvin istället.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon, hoppas att du har sovit sött inatt! :)

2008-03-14 @ 09:49:48
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0