Haiku

Jag har varit lite seg på sistone. Det är mest för att jag numera bara tar tid för tre saker - Skola (och allt läsande vi måste göra), jobb och scrabulous på facebook.

Annars har jag inte gjort något annat på hela veckan. Förutom när vi i lördags var och såg Jens Lekman med alla andra svenskar i Sydney.

Jag hade egentligen tänkt fria till Jens, men blev nervös och väntade för länge på rätt tillfälle. Men det var Lucas som skrek "jag älskar dig", inte jag.



Annars så är det måndag idag och vi skrev Haikus på skrivlektionen.

Gap in living life
          The going through a tunnel
Mobile nothingness


Standing at the gate
          Moving into a country
My sister leaving

Jag skrev förstås my sister leaving, för det låter bättre. Men det var ju egentligen jag som åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0