resor inplanerade till sommaren

Jag har helt plötsligt börjat planera tre resor i sommar. Dels så ska jag förhoppningsvis åka till Skottland och kanske en sväng till Irland med mamma och Syster Maria. och sen vill jag hemskt gärna ta mig till Paris några dagar. Är det någon som känner någon som bor där/vill åka dit med mig?

Jag är inte typen som tycker om att resa själv. Fast jag har nog faktiskt aldrig gjort det. När jag åkte till Bangkok så hookade jag upp med en tysk tjej på bussen och hängde med henne resten av dagen.

Sen så måste jag ju nästan åka upp till Stockholm och träffa min kompis M. Hon har visserligen sagt att hon ska ta sig ner till Helsingborg någongång, och det hoppas vi på, men annars hade det ju varit trevligt med två, tre dagar i hufvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0