Pappas nya hus och att gå till konsum

Hemma hos pappa är allt nytt, men ändå samma. Samma möbler men nya rum och utrymmen. Helt annan planering. Det är säkert hur schysst som helst att bo här. Det är visserligen helt ute på landet så jag hade nog inte gillat det sådär mycket. Men jag är ju körtkortlös. Imorgon ska jag utforska trädgården.


Det är konstigt att vara hemma i Sverige. Vissa saker är väldigt vana och man glider lätt in i gamla mönster. Men så påmindes jag idag när jag gick till konsum för att köpa bullar att jag faktiskt inte bor här. När jag går till min affär är det inte alls som att gå till konsum. Det var längesen konsum var min hemma-affär. Mer om det senare när jag har tid att utveckal lite mer. Nu är jag lite trött faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0