Jag tycker inte om


  • att frysa
  • grön paprika
  • laktosintolerans
  • mörker
  • att skriva uppsatser om saker som man bara skriver för att man måste
  • att jag saknar självdiciplin
  • att bli lurad
  • att jag är rätt lättlurad för det mesta
  • att jag åker två busshållplatser för mycket för att åka på det billigare busskortet och därför känner mig skyldig varje gång jag gör just det.
  • att frysa
  • att min datorn väger jättemycket
  • att jag inte pluggar så bra hemma
  • vanlig mjölk i min soja-cappuchino (idag igen)
  • att man inte kan klistra in saker på normalt sätt i bloggverktyget
  • att vista gör att vissa program inte fungerar ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0