Atonement och min dag

Jag sitter och väntar på att farmor och farfar ska komma hit. Vi ska äta lite middag och sånt. Hungrig är jag också nu när jag kommer på det. Läge att äta en banan.

Jag var förövrigt ute och motionerade idag. Det var svettigt och regningt. Jag måste erkänna att jag inte sprang många meter, men jag gick iallafall i rask takt. sen började det regna. Det var inte kul. Sen när jag kom hem och lugnat ner mig och lunchat och dushcat och sånt så gick jag och somnade lite i soffan. Det var hur schysst som helst. Nu ska jag sluta läsa blogg och läsa i Atonement av Ian McEwan. Den heter nog Försoning på svenska. Den är bra. Men jag är lite besviken på filmen som jag redan sett. Den är hitintills exakt som boken. Den är rätt bra, men lite spretig tycker jag. Annars sitter jag och hoppas på något nytt som jag inte sett i filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0