jobbletande och min nya ovana

Det går sådär med jobbletandet. Jag har väl ansökt om sisådär 10 jobb hitintills. Mestadels administrativa jobb. Oj, vad skönt det hade varit att få ett sådant jobb.

Bokaffären som jag skulle ringa blev inget av. Jag kan inte jobba de timmar de letar efter någon. Typiskt. Och så är det en sådan där mega affär som inte har någon flexibilitet i skiften. Säger de att skiftet är mellan 11-16 så hjälper det inte att man kan börja 1130. Blah.

Nu tycker jag att jag har gjort vad jag måste för dagen. 10 jobbansökningar och sex inköpta kursböcker. Nu kan jag väl få titta igenom dem också.

Ska bara se till att jag inte tar en tupplur efter lunch. Det är en vana jag lagt till mig med de senaste dagarna. Det är en dålig sådan eftersom jag sover för länge och vaknar VÄLDIGT tidigt på morgonen helt utvilad. Idag vaknade jag kvart i fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0