Imorgon

Imorgon bär det av till Australien igen. Det ska bli både skönt och lite tråkigt. Tråkigt för nu är allt det roliga slut. Och skönt för att allt det jobbiga, som trötthet och olust, förhoppningsvis kan botas av lite vila. Jag är helt opepp inför flygresan men det är ju trots allt bara 24 timmar eller så, så det ska man nog kunna klara utan förmycket ångest.

Vi hörs nog inte förrän jag kommit hem, och då lär jag väl sova mer än blogga. Jag har dock ca 500 kort på datorn som jag inte lagt upp någonstans, och har några berättelser att dela med mig av. Dem ska jag slipa på nästa vecka. Så blir det sverigeresan i backspegeln på något sätt.

Tristast med en lång semester är att jag blivit en liten tant de senaste veckorna. Jag har inte varit riktigt berusad sen början av juli, och visst är det bra. Men det har blivit lite för många Tidiga kvällar i min smak. För trött helt enkelt, och istället för att stanna hemma en kväll så hänger man med ändå och drar ut på det hela utan att friskna till från allt det onda.

Mina hälar kliar supermycket efter lördagens skoskav. Men de läker, bra!

Tack alla som har gjort min tid i Sverige superbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0