telefonkatalogstolen

Jag har länge letat efter ett bekvämt sätt att sitta och jobba i vår lägenhet. Var jag än sitter så slutar det med att jag har ont i ryggen eller annan kroppsdel. Problemet är mest att vi bara har ett kaffebord att använda. Inte så schysst alls. Hade vi haft ett matbord hade jag nog kunnat sitta där, men det vet man ju inte när vi får ett sådant.

Vi har visserligen ett skrivbord, men av någon anledning är det lika obekvämt. Det är helt omöjligt att hitta en bekvälm ställning i vår kontorsstol. Som förstås var hur bekväm som helst i affären...

De senaste veckorna har jag försökt halvligga i sängen och skriva. Det funkar, men inte så kul att ligga ner hela dagen. Jag önskar mig helst ett större bord, matbord eller annat som man kan sitta vid.

Nu sitter jag vid kaffebordet sittandes på telefonkataloger istället för soffan. Det går sådär. Får testa i några dagar till innan jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gissa vem som också har svårt att hitta en ställning som är bekväm att sitta i? Otympligheten har fått ett ansikte, magen är ivägen och jag har ont i höften, känner mig som en gammal uppsvälld kärring. ; ) Men för övrigt mår jag fantastiskt, hoppas att du också har det fint däröver. det verkar så iaf!

2008-01-29 @ 21:51:09
URL: http://taxen.blogg.se
Postat av: Sara

Det är så att man betalar för en mängd el som bolaget uppskattar att man använder. Sen visade det sig (förvånade inte mig) att jag inte använt ens i närheten av så mycket el som de tagit betalt för. Så jag fick tillbaka. Gött!

2008-01-30 @ 09:30:47
URL: http://shook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0