Mmmm massa presenter!

Mmmm, tyrkisk peber! Mums.

Har fått två paket hemifrån famlijen idag. Ett fick jag i morse, som innehöll födelsedagspresenter och ett försenat julklappspaket som jag borde fått för jättelängesen.

Vi har gott och trott att det fastnat i tullen eftersom de inte skrev exakt vad det var i paketet och vi tänkte att de kanske var tjinkiga. Men istället var det så att de hade skickat paketet till posten och ville att jag skulle gå och hämta ut det där. Men inte hade de skickat någon lapp inte. Fick en påminelse idag så glatt gick jag dit. Hade gått redan den 27/12 om de inte slarvat bort den första lappen. Men det förvånar mig inte alls. Två gånger har jag hittat post till mig på gården och inte i brevlådan. De måste ha en brevbärare som inte gillar mig.

I julklappen fick jag tyrkisk peber och pulversås. Lucas fick ett paket som jag vet innehåller marabou choklad.

I födelsedagspresenten som jag redan smygöppnat fick jag en massa fina kläder, turkisk peber och en DVD med Vad blir det för mat? Hur fint som helst. Tack Sara och ni andra!

Kommentarer
Postat av: ida

haha ja det blir så mycket roligare att driva med de små sakerna :P man får avbryta med något drastiskt... fun fun fun

2008-01-11 @ 10:29:22
URL: http://totaldisorder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0