skola och jobb

Nu är jag universitet student på riktigt. Hade första lektionen igår. Spännande. Köpte också min sista bok så nu är jag klar och redo för en hel termins pluggande. Men har drabbats av oro. Har en känsla av att jobbet jag kanske får på onsdag kommer att ta upp för mycket av min tid och att jag kommer att få IG i allt för jag jobbade istället för att plugga.

Var helt glidig när jag igår gled in i en affär som hade en "Staff Wanted" skylt utanför. Lyckades få "managern" att tro att jag var hur bra som helst. Han gillade mig.

Han gillade också min snygga tio anledningar att ni bör anställa mig. Vad gör man när man har noll erfarenhet av butiksjobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0