Oscarsgalan

Här visar dem inte oscarsgalan live. De visar den på bästa sändingstid ett antal timmar efter den faktiska galan. Hur dumt som helst. de klipper till och med bort vissa delar och har extra låmnga reklampauser bara för att de kan. Urlöjligt. De visade inte ens vem som vann för bästa utländska film. Fick kolla upp på internetet imorse när jag kom på att jag inte ens visste det.

Dessutom klantade de till sig rejält. I en reklampaus, strax innan de skulle dela ut priset för bästa manliga skådespelare, gjorde de reklam för ett nyhetsprogram med bilder från när Daniel Day-Lewis tar emot sitt pris. Innan det visat det på tv! Arg blev jag.

Nästa år åker jag till sverige för att titta.


Förövrigt så tyckte jag att there will be blood var bättre än no country for old men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0