framtidsplaner

På måndag börjar jag skolan igen, fantastiskt! Har redan köpt en bok och två kompendier som jag behöver för kursen. Vet att jag även behöver ett kompendium för mitt sista ämne, men vet inte vad det heter. Är så exalterad att jag redan börjat läsa lite i böckerna. Dumt nog så köpte jag boken ny, när jag senare hittade billiga begagnade på internet. Frågan är om det blir billigare med porto och sådant. Jag får tänka under helgen.

Idag harj ag inga planer, förutom att jag ska slappa en sista dag. Fast jag vet mycket väl att jag kommer att läsa i mina nya böcker. och sen imorgon måste jag leta efter ett jobb. Har tyvärr inte så mycket pengar denna terminen och börjar snart bli lite desperat.


Och en uppdatering om ärret, det rosa området har blivit lite mindre under natten, så det finns hopp om framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0