Är det fredag? Nej, det hade jag missat helt...

Äntligen fredag.

Idag ska jag fira helgen med att sitta hemma och läsa en bok. Kanske slänger jag in en öl eller två i kylen för att senare dricka dem. Kanske blir det även en film eller annan sorts TV tittande, vi får se. Dessutom kan det hända att det blir lite gosedjurs-kastande lite varstans. Men eftersom jag bara har ett (eller faktiskt två) gosedjur så blir det där rätt sporadiskt.

Jag hoppas jag har hittat ett ställe att bo på. Jag var och kollade på två riktigt fina rum i onsdags. Jag hoppas att jag får iallafall ett av dem för annars blir det dags att börja leta igen. Och det är inte så kul. Det tar lång tid och är krångligt as.

På lunchen idag var jag och kollade på ett ställe som var rätt dåligt. Ska SMSa senare och säga att jag inte är intresserad. Köket och resten av huset var fint I guess, men mitt rum var pyttelitet och sängen var en bäddsoffa! No Way Jose som man skulle kunna säga. Men det bodde en svensk där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0