musik

jag vill bara gå hem. Det brukar bli så på fredageftermiddagen. Jag så att säga snubblar lite på mållinjen. Efter lunch på fredagen börjar man längta, och sen går resten av dagen dubbelt så långsamt. Chefen gick hem för en timme sen... Jag fick för mig att jag skulle sätta igång min mp3 spelare och slösa tid på lite musik. Istället sitter jag och dansar framför datorn. Som jag gör när jag lyssnar på musik. Jag kan oftast inte sitta still. Det är likadant överallt. Även om musik jag hör ute och sånt är skitkasst så tycker jag att det är svårt att sitta helt still. Foten ska gärna vickas lite på. Om inte annat.

Just nu är det hela fem min innan jag drar iväg härifrån. Och Belle and Sebastian sjunger your cover's blown på telefonen.

Och så dansar jag när jag går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0