Postproblem

Idag har jag gått till posten och hämtat ut mina nya linser. Eftersom jag försökte undvika det pinsamma i att förklara för min australiensiska optiker att jag inte litar på hennes omdöme (och istället gick till en svensk optiker hemma i sverige (plastmamma malena)) beställde jag nya linser på nätet. Andra baktankar var billighet och snabbhet. Jag vet hur lång tid det brukar ta för Synsam att få in mina linser. Men töntarna på posten tog förstås extra lång tid på sig. Dels ljög dem om att de försökt vara här och lämna linserna i torsdags (jag var hemma hela dagen utan att någon försökte lämna linser till mig) dels så "glömde de att lämna" alt. "slarvade bort" upphämtningslappen. Så jag fick gå dit och säga att 'hrrmm ni har ett paket till mig, kan jag få det tack!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0