på tal om uppdateringar kommer en om mat

Jag hittade andra säsongen av "Vad blir det för mat?". Gissa var jag kommer att göra resten av kvällen. Jag borde finslipa min essä. Men det kan jag göra sen. Nu måste jag äta kvällmat tror jag.

Men det är ju så tråkigt att äta köttfärssås och spaghetti när man tittar på finmat på tvn. Förövrigt är det fredag och Niklas Mat ligger upplagt på nätet.

Fast om jag ska vara ärlig så är köttfärssåsen som står i kylen den bästa jag gjort någonsin. Det kommer recept på den snart.

När jag ändå skriver om mat kan jag meddela att efter två år av ha ätit (och klagat på) dåligt bröd så hittade jag precis den typen av bröd jag längtat efter. Mjukt, ljusbrunt rågbröd som faktiskt inte hade så mycket socker. Jag har inte ätit mycket annat de senaste två dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0