Klagan, TV-tips och hjälp med skolarbete!

Idag jobbar jag så mycket jag pallar med mina två essäer. Fast än så länge har jag bara jobbat med en, och det var för fyra timmar sen. Jag slösar med min tid.

Skulle bara tipsa om att Niklas mat har börjat igen. På Svt på torsdagar. Själv måste jag vänta till fredagen innan de lägger upp det på nätet.

Nu ska jag skriva om min bloggning. Förövrigt undrar jag vilka som läser bloggen, det hade hjälp mig en del med essäen om ni hade kunnat skriva en kort kommentar vem du är och sånt. Jag antar oftast att jag känner alla som läser bloggen, men det måste ju inte vara så.

Kommentarer
Postat av: Knut

Hej Anna! Jo, du har ett par pensionärer som då och då
är inne och tittar på din blogg: din farmor och farfar. Vi ser hur aktiv och duktig du är och önskar
dig fortsatt LYCKA TILL i dina studier!

2008-04-06 @ 13:05:19
Postat av: Sara

hejhej! gissa om jag läser din blogg eller? puss sötis hoppas du inte blivit attackerad av några äckliga kackerlackor!

2008-04-06 @ 21:28:26
Postat av: EMELIE

jag läser din blogg!

2008-04-08 @ 08:13:54
Postat av: Anna

Hej!

tack till er som svarat. mycket trevligt att folk vill hjälpa till lite. Nu ieftermiddag måste jag skriva klart den, har inte gjort det än. och sen måste jag nog spendera femton minuter till att övertala Lucas om att han ska läsa igenom åt mig.

Farmor och farfar:
Hur känns det att vara pensionerade? Funkar det för er?

Många kramar

2008-04-08 @ 08:17:42
URL: http://option.blogg.se
Postat av: Malena

Jahapp! Jag är också här o snokar titt som tätt! Nyfiken som vanligt! Kraaam!

2008-04-08 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0