Jobbsökande dag 5

Igår skulle jag åka och fråga efter jobb i bokaffärer. Jag pallade inte riktigt, utan gick till optikern istället. Och så skulle jag göra det idag istället, men så var jag så nervös, och så regnande det. Så jag stannade hemma.

Eller det var lite så att när jag skulle gå vid elva så ösregnande det, så jag tänkte gå efter lunch, men sen var lunchen inte klar förrän halv tre, och sen blev ju klockan tre, och då var det smidigt nog försent för att åka in till slut. Men det får jag äta upp på måndag när jag måste göra det istället. Så det kan gå.

Nu ska jag spela klart mitt sudoku och sen skriva på the powderfinger stories.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Lycka till med jobbsökandet!

2008-04-18 @ 08:59:23
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Anna

Tackar tackar.

Det går inte så bra än. Men inte så nervöst inför imorgon längre.

2008-04-21 @ 09:31:24
URL: http://option.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0