Hälsouppdatering

Just nu kan jag konstatera att jag fick huvudspänning av teet jag nyss drack. Mycket konstigt. Hoppas det går över, för jag har nästan druckit upp mitt andra svarta te och kommer alltså att vara tvungen att hålla tillgodo med denna sorten.

På tal om hälsoproblem kan jag konstatera att det gått en vecka sedan jag slutade använda mina linser. Ögat är fortfarande lite rött och sådant, så jag håller mig till glasögonen nu över helgen och så kan jag gå till optikern på måndag. Det låter som en plan.

Annars har vi hälsan båda två. Inga riktiga förkylningar så här på hösten, och vi får väl hoppas att det fortsätter så. Elementet håller oss varma på nätterna och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0