glasögon

Idag vill jag klippa håret. Det är urfult fastän att jag tvättade det igår. Det kan ju också vara därför. Men när föning och till och med ett drag eller två med plattaren inte hjälper är det något som är fel. Synd att jag redan bestämt att jag ska vänta till strax innan sverigeresan. typish.

Idag är det 12 dagar sen jag slutade använda mina linser och jag undrar om den begynnande huvudvärken jag har haft i över en vecka har lite med de där glasögonen att göra. Det kanske inte alls var det där teet som jag drack häromdagen. iallafall blev jag ordinerad ytterligare 2 eller 3 dagar i glasögon och sen test med endagslinser så jag slipper slänga ut en hel månads linser efter en dag. Jag måste tydligen slänga ut de jag testade förra veckan eftersom de kan ha infektion i sig. surt.


Nu ska jag ta av de förbenade glasögonen och läsa i en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0