Sony Ericsson W810i

Jag vet faktiskt vad jag verkligen vill ha i julklapp. (Förutom att min familj kommer hit och hälsar på vilket är önsking nummer ett!). Jag vill ha en Sony Ericsson W810i. Den vita modellen! Jag har planerat att köpa denna telefon i ca en månad och har mest väntat på att min nuvarande telefon ska gå sönder lite mer för att på så sätt motivera köp av ny telefon. Men förra veckan upptäckte jag att Lucas modell inte har svensk text. Hur töntigt är inte det? Jag har iallafall den senaste veckan försökt ta reda på om man kunde få sin telfon uppdaterad med svensk text men har fått negativt svar på det. Så nu måste jag vänta till jag åker hem till Sverige igen innan jag kan köpa mig en ny telefon. Hur sunkigt är inte det? Men så kom jag på att jag borde be någon av er där hemma att kila iväg och köpa ovan nämnda telefon och skicka den med första bästa person som ska besöka Australien. Så nu ska jag fösöka ta reda på hur mycket jag måste betala för en svensk Sony Ericsson W810i. Och jag har hittat billiga på internet. Vilken fin plan jag kommit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0