Nya Jeans!

Idag köpte jag ett par nya jeans! Jag är jättenöjd och det var nästan helt smärtfritt. Jag sade till en kille i klassen som skulle till Market City (shopping centret inte långt från skolan) att jag skulle jeansshoppa och han följde mig och hjälpte till! Hur schysst som helst. Han är förövrigt den i klassen som klär sig bäst. Smidigt fixat tyckte jag. Det enda negativa var att jag blev jättevarm i när jag höll på att prova och att de var lätt de dyraste jeansen jag någonsin köpt. Så går det när man har satt en budget så man inte backar för att köpa ett par jeans bara för att de är dyra. Det brukar bli så med mig och så sitter jag där med mina billiga fula jeans och slutar använda dem efter en månad. Det är ju en bra investering om man känner sig lite bättre. Men berätta inte för lucas att de kostade $159 (x6=954kr)

Jeansen ifråga är av märket Lee och deras line Clean. De är föstås för långa men ska gå och sy upp dem lite när jag är säker på att de inte ska bytas. Nu ska jag dricka te och börja komma på idéer för en myt, saga eller fabel för 3-6 åringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0