Nu är jag hemma igen

Landade i Sydney 9:30 i morse och tog mig till skolan på 35 min. Var mycket imponerad eftersom jag hade räknat med att vara ca en halvtimme försenad till skolan. Nu visade det sig att jag bara var 5 min försenad och dessutom gjorde vi inget vettigt förrän 10:30 för läraren hade problem med sin dator.

Sen slutade vi riktigt tidigt så jag åkte hem för att dumpa min väska. Det var inte helt smart för jag var otroligt osugen på att skynda mig in i stan igen så det gjorde jag inte. Till mitt försvar har jag en massa saker jag måste göra. Jag fick paket från sverige så nu kan jag njuta av både Lipton Forest Fruit och min nya bok Börja Berätta som jag har till min svenska kurs som börjar idag! Vår första uppgift är att skriva en berättelse om oss själva. Det ska bli riktigt kul det här.

Påminn mig om att jag ska skriva om

  • Karaokekväll i fredags
  • Riverfire
  • Segeltur i söndags
  • Varför jag gillar att flyga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0