Om trötthet och planer för helgen

Oj vad trött jag har varit de senaste dagarna. Synd att en annan fin semester slutade i trötthet. Först på lördagen var vi i Hobart och svirade och sen på söndagen flängde vi runt halva ön, eller det kändes lite så. Vi var fem i bilen och jag fick förstås sitta i mitten. Jag var trött och jättevarm och fick ingen ritkigt chans att vila upp mig innan kvällens
sextioårskalas. Och ni vet redan hur det slutade. Men som tur var gjorde vi inget alls på måndagen förutom att spela lite sällskapsspel och äta stor australiensisk middag. Nu är jag hemma igen och längtar till fredag och hälgen då jag ska sova länge och sen göra en massa skolarbete på fredagen och lördagen eftersom vi på lördagkväll ska gå och se Nick Cave. Det ser jag fram emot väldigt mycket. Nick Cave, inte skolarbetet.

Jag har en massa saker att berätta men tar lite mer tid på mig för att organisera och ladda upp bilderna osv. Särskilt ska jag berätta om fredagen som var en mycket bra dag.

Förövrigt vill jag meddela att jag fixat säsongens två första myggbett. Det är något som inte glädjer mig alls och jag letar efter ett bra sätt att skydda mig själv från de elaka sakerna. Jag vill ju inte bli sjuk på riktigt som de stackars korna jag har läst om. Nu ska jag duscha innan jag går och sover. Nej! Om jag väntar med dusch till imorgon bitti kan jag gå och sova redan nu! Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Sara

hej! jag saknar dig! har du köpt mobilen än? puss!

2007-10-17 @ 19:21:59
Postat av: Martina

Hej Anna! Läser ibland och avundas dig alla nya intryck. Men hallå, Tasmanien och Nick Cave på mindre än 14 dagar, det är ju inte rimligt så lyxigt det är :-)

Fast... lekplatser, Öppna förskolan och OJ kan vara riktigt mysigt det också, i rätt sällskap ;-)

Tänkte också på - se till att kräva att det roteras sittplatser i bilåkande sällskap. Mittplatsen suger ju!

Kramar!

2007-10-17 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0