Facebook och Microsoft

Jag kom precis ihåg att jag drömde om Facebook inatt. Hur töntigt är inte det? Ännu töntigare är att jag var helt förstörd över att jag bara hade 57 vänner, alltså en av mina vänner hade tagit bort mig som vän. Fast jag tror att någon hade tagit bort sig själv.

På tal om facebook läste jag nyligen en artikel om att Facebook får alla att skriva under att lämna ifrån sig rättigheterna till bilder och en massa personlig information. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=708616. Det är inte lite skrämmande och jag funderar starkt på att deleta mig själv. Fast det spelar väl ingen roll längre.

Man borde gjort som Lucas och Facebook-vägrat.

Förövrigt för er som missat det så har dessutom Microsoft köpt in sig i Facebook så nu kommer microsoft att äga ännu mer av oss än de redan gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0