Om min eftermiddag

Vi fick inte lägenheten. Var riktigt besviken ett tag men börjar komma över det nu. Inget jag kan göra åt det nu. Borde skaffa ett jobb så det ser ut som om jag har ett jobb på ansökan.

Jag har istället ägnat mig åt att fylla i ansökan till CSN som jag nog ska gå och posta snart. Jag ska dessutom använda mig av smidig express post för extra mycket pengar så att ansökan kommer fram snabbt. Ska fösöka fixa det så jag inte behöver stressa så mycket denna gången.

Jag ska också ansöka om nytt visum så jag inte blir utkastad ur landet.

Försökte också hinta till CSN att de ska emaila mig istället för att skicka brev. I Sverige använder de sig av B-post och det skulle inte förvåna mig om de får för sig att skicka brev till Australien med budgetvariant. Inte så kul alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0