Om att undvika en massa saker

idag är det söndag och jag håller på att skriva en skolgrej som jag inte är så sugen på. Nyligen har jag kommit tillbaka från långlunch med fisk och Deadwood.

Det går skitbra.



Istället letar jag upp gamla hits på mina musikdiskar jag tog med mig från sverige och fulsjunger. Bland annat:


We're from Barcelona
C.C Cowboys
Firecracker


Uppdatering
Man kan också fulsjunga till nya hits, som Jens Lekmans nya album. Allt för att undvika saker man borde göra. När man börjar tänka att jag måste ju inte lämna in det förrän 17:00 imorgon ligger man risigt till.

Jag funderar även på att skaffa mig en tatuering. Har en i tankarna som nog blir rätt bra, men den gör isåfall att jag måste strunta i den andra jag har planerat. Vi får se.

Jag tror jag duschar, sen blir det jobb hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0