Nu har sommarlovet börjat!

Det är sommarlov här hemma och det doftar jordgubbar och mynta.

Sommarlovets första frukost består av nectariner, äpplen och jordgubbar.

Det står myntaté i köket och väntar på att kylas ner.

Igår skrev jag mitt sista prov för terminen och denna kurs. Sen gick vi ut och firade med några öl. Jag är jättenöjd med mig själv för jag har klarat alla ämnen och fått mvg i alla utom ett (det är iallafall vad jag räknar med.)

Idag ska jag: gå till bibblan och låna en bok jag velat läsa i en månad men undvikit eftersom jag vet att jag hade läst den istället för att plugga. Jag ska också köpa julkort och skriva dem till alla vars adress jag har. Det är ca 15 tror jag.

Jag ska också planera mitt sommarlov och se om jag kan ha råd att ta ledigt i två, tre månader och ägna mig åt att skriva. Jag tror det blir så för ja har ingen lust att leta sommarjobb alls. Nu ska jag titta på dexter!

Kommentarer
Postat av: Sara

Menar du att du ska ha ledigt två tre månader nu? På det australiensiska sommarlovet eller menar du sen på vårt? Jag fattar inte. Är du ledig så länge nu? Coolt. Puss

2007-11-29 @ 19:23:14
Postat av: Anna

Ja, jag menar att jag ska ha ledigt i två, tre månader nu. Eller, jag ska faktiskt ringa och höra om det finns några jobb men jag ska nog inte leta jättemycket.

Sen ska jag nog vara ledig i en månad i juli. Då tänkte jag komma till sverige.

Puss

2007-11-29 @ 23:51:26
URL: http://option.blogg.se
Postat av: Malena

ååå sommar o jordgubbar...åååh längtar!
Vår adress är
Oppmanna Kyrkväg 18
290 37 Arkelstorp
;)
Kraaam!
malena

2007-12-01 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0