Jens Lekman

Har ni laddat ner Jens Lekmans album Night Falls Over Kortedala än? Om inte borde ni fixa det nu. Missa särskilt inte A postcard to Nina som är hur kul som helst eller Kanske är jag kär i dig som är väldigt fin. Min för tillfället favorit sjunga-med-i-låt är Friday Night at the Drive-In Bingo.

Förövrigt borde ni ju faktiskt köpa! albumet.

Förövrigt läste jag i senaste Bon att Jens ska flytta till Australien snart. Men han skulle tydligen flytta till Melbourne så chansen att springa på honom på stan är rätt försvinnande. Inte för att chansen att springa på honom i Sydney är större om han skulle bott här. Hörde häromdagen att Sydney närmar sig 5 miljonersträcket. Det är halva Sverige som kusin E påpekade när jag nämnde detta för henne.

Fast det är rätt så stor chans att jag springer på Robyn på söndag om jag går till stället där hon ska spela. Fast det är ju inte så mycket springa på som att betala för att se en konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0