Creative writing here I come

Idag fick jag reda på att jag kommit in på University of Technology här i Sydney! Det är hur bra som helst men det betyder också att jag fastnar här i tre år. Men det passar mig fint.

Jag har inte hunnit säga ja än, men jag skulle inte satsa några pengar på att jag säger nej. Känner mig rätt nöjd med mig själv.

Programmet jag kommit in på heter Bachelor of Arts in Communication (Writing and Cultural Studies). Jag tror att den kommer att passa mig utmärkt. Är exalterad och ska nog fira i helgen med lite vindrickande.

Nästa vecka har jag bara tre inlämningar och ett prov! Hur schysst som helst. Efter det är jag klar med två ämnen till. (Är redan färdig med ett och blir färdig med ett imorgon!)

Kommentarer
Postat av: Malena

Grattis till universitetsplatsen! Klart att det är långt att ha dej där borta... men det känns viktigare att du är lycklig i Australien än olycklig, eller mindre lycklig här. Jag är glad för att du mår bra! Vi har också firat lite idag, köpt ny bil! Fast vi har inte fått den än...en stor Ford Focus igen, men man kan köra den på etanol också! Bättre än bensin i alla fall! Kram o grattis igen

2007-11-07 @ 22:48:03
Postat av: Anna

Tack! Kan också tycka att det är långt ibland.

Hur mår du i Oppmanna?

Jag hörde från pappa att ni köpt bil! Den verkar bra. Behåller ni den gamla bilen också, eller har ni fortfarande dina föräldrars bil?

Kram

2007-11-08 @ 22:31:32
URL: http://option.blogg.se
Postat av: Pappa A

grattis... fast det hade varit bättre med en plats på högskolan i Kristianstad... ;)
(Den gamla bilen byter vi in till underpris...)
puss

2007-11-09 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0