Bio ska man gå på ensam

Bio är bäst när man är ensam. Man får tid att ta in allt själv och man behöver inte svara på frågor eller andra kommentarer från medföljande kompis. Och man behöver inte skämas om man börjar gråta.
Helst får det gärna vara rätt tomt i biosalongen också. Annars är risken större att man får sitta bredvid någon som högljutt reagerar på filmen. Som idag satt jag bredvid en dam som ojade och stönade genom hela filmen. En annan sak jag lade märke till var hur van jag har blivit vid mobiltelefoner på film. När någons mobil ringde mitt i filmen var inte min första tanke " Vem f-n stängde inte av mobilen?" utan det var snarare "det är väl lite konstigt att de har moibltelefoner 1882..."


Jag såg The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, ensam som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag önskar att jag blev rik. Eller tog tag i mig själv och lyckades jobba ihop en massa pengar så hade jag kunnat komma och bo hos dig ett tag. Puss

2007-11-08 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0