Badrumsstädning, eller ett sätt att slippa plugga

Jag har nyss storstädat vårt badrum. Det var otroligt skitigt och jag tror inte jag överdriver mycket när jag säger att jag förmodligen var den första eller möjligtvis andra personen som någonsin städat det badrummet på riktigt. Nu är det rent men rätt blött för jag hällde vatten över hela golvet för att skölja bort skiten och min mopp är dålig på att suga upp vatten.

När vi flyttade in så var badrummet rätt smutsigt. Badkaret var skitigt med vad jag trodde var ingrott smuts som inte gick att tvätta bort. Så döm om min förvåning när jag efter kanske en månad drog en svamp med Jif över det och smutsen gick bort hur lätt som helst. Nästan som i en reklamfilm! De som bodde här innan städade inte så noga innan de flyttade ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0